fredag 27 maj 2011

Vilket tråkigt väder, men dagen kan nog bli helt ok ändå.

Vi har hittat hem till mamma i stan. Vi ska ut o käka, hon jag och barnen. Vi hade det inplanerat sist jag fick gå hemma en tid utan jobb, men då fick jag ju börja jobba igen. Så vi passar på idag när varken hon eller jag hade något inplanerat och hon inte ska ner till Lilla kalvön fören vid 18-tiden ikväll.

Annars mår jag bra idag. Är sugen på att göra något nytt och ev blir det kanske något mer örhänge i örat eller kolla vad min nästa tatuering skulle kosta på ett ungefär... Vi får se.
Jag vet att jag "bara" fyller 26 år, inget speciellt med det förutom att man blir äldre. Men ett present kort (bidragssumma) på tatuering skulle sitta fint som snus!! Det är ju inte långt kvar så fyller jag... Usch, hatar att bli äldre!

Min pojke kom aldrig med på gårdsfesten igår pga. jobb. Idag blir det troligtvis sent också.. Usch. Jag som planerat grillning hemma ikväll, och fredagsmys. Det blir aldrig som man tänkt sig.

Evelina sitter här bredvid mig och försöker för sitt liv att ta på sig dockkläderna. Ha ha :-) Jag försökte förklara, pedagogiskt (vilket alltid går åt helvete), att hon inte är tillräckligt liten för dockkläder. Men hon envisas med att hon visst är  liten, hon är minnsan en bebis! :-) Haha, en 14kg bebis på ca 90cm. ;-P

Hoppas ni får en bra dag!
Imorn drar vi till Lilla kalvön om vädret tillåter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar