söndag 8 maj 2011

Uppdatering!

Vi njuter av det vackra vädret som bestämt! Oj så härligt det är! :-)
Jag ligger mest i min solsäng och lapar sol, med så lite kläder som möjligt på mig. Får jag ingen färg idag så tänker jag inte sola mer på hela sommaren... Kom ihåg att jag skrev det!

Barnen lekar så mycket! Mellan frukost, fruktstunder, lunch, ännu mera frukt, (rå grillkorv osv). Haha flickorna va med vid kylen och hittade korven vi egentligen skulle grilla i helgen och direkt satte tjatet igång. Dom älskar nämligen rå grillkorv. :-) ja det va ju enda dax att återigen stoppa i dom något så varför inte lite korv? Glada vart dom och nu leker dom återigen... (dom hittade precis nyss en "löv fis" eller "prutt bagge" som Nattis kallar dom. Ha ha.

Jag tvättar en hel del idag med. Torkvindan är snart full och även våran tvättställning vi har inne. Allting kommer ju bli torrt idag eftersom vädret är perfekt (sol och vind), så jag försöker få bort så mycket som möjligt.
Mamma och pappa ringde för en stund sedan och meddela att dom va på väg hem från lilla Kalvön. Dom skulle lämna upp sin packning i lägenheten och sedan komma ut en sväng till oss. Härligt :-)
Har inte sett dom på flera dagar :-)

Ikväll kommer R hem. Jag ska hinna putsa av hemmet lite, bädda rent i sängen och tända lite ljus. Klockan 22 kommer jag vara helt slukad av längtan efter honom. (om jag inte ligger och sover i soffan, dreglandes på kudden.)
 Jag ska väl erkänna att dom är inte sams hela tiden. Fröknarna Larsson.
 Evelina och Nemo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar