lördag 7 maj 2011

Lördag förmiddag!

Idag är det lördag och vädret börjar ju faktiskt se ganska så fint ut.
Jag passar på att blogga en snabbis här nu för alldeles snart kommer farmor o tar hand om Evelina. Nathalie o jag ska ju in till stan o ha lite "play-time" med min bruscha o John. Nice :-)
Efter det blir det lunch tillsammans innan vi kör hem dom.
Vi måste ju passa på att köpa lördagsgodis när vi endå är vid candyland. Ja.. den här dagen blir bra!
Frågan är bara vad vi ska käka för mat ikväll???! Någon idé någon? Jag tänker ju inte ge mig på att grilla liksom...

Jävligt lätt att få en normal bild av oss liksom. Den ena ska leka stålmannen.. Medans Nathalie alltid ska göra någon "flum-min", och jag då? Äh, vi bjuder på den! En helt crazy lördag! :-)

Vill bara visa min tjusiga orkidé. Jag fullkomlpigt ÄLSKAR dessa blommor av någon konstig anledning. (när dom blommat klart är det ju bara två fula pinnar som petar upp, hur snyggt är det liksom?)
Den här fick R när han fyllde år för ca 3 år sedan, och först NU har jag fått den att blomma om. Tack vare Cattis.
Jätte fin är den, stor och alldeles underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar