fredag 6 maj 2011

Myskväll.

Det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Inte alls. Jag hade sett fram imot helgen jätte mycket. Få vara med familjen, fotograferingen, umgås, kvalitetstid liksom... men så vart det inte.
R ringde tidigare idag- han va tvungen att åka till Gotland för att jobba. Va roligt! NOT! Han åkte vid 17 idag och kommer hem, som det ser ut nu, klockan 22 på söndag kväll. FY FAN SÅ TRÅKIGT!! :-(
Nåja, jag får se till att ha det så roligt och mysigt med flickorna som det bara går.
Min kära bror är också ensam i helgen med flickornas äldsta kusin. Vi passar på att träffas och leka lite med John o Nattis på ett ställe som är väldigt omtyckt av både barn och vuxna.
Så imorn vid 11 snåret ses vi...
Evelina därimot ska få vara med farmor eftersom hon varit hostig och gnällt över ont i öronen nu sista veckan. Hon har inte blivit mer sjuk än så, men jag vill inte riskera att hon blir sjuk heller.

Ja mina söta flickor ska snart sova och jag får väl slö surfa lite på nätet innan Talang och Bonde söker fru.

Hoppas ni får en bra helg! Ta vara på det vackra vädret som ska bli i helgen. Det ska jag iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar