lördag 14 maj 2011

Fin, fint väder!

Nu sitter jag i solsängen o skriver lite. Jag har varit off i några dagar... Anledningen är att jag inte varit helt på topp. I tisdags mådde jag inte alls bra efter jobbet. På natten fick jag feberfrossa och mådde jätte dåligt. Jag vart ännu mer öm i halsen och jag va helt säker på att jag fått halsfluss... Men så va det inte. I torsdags va jag på vårdcentralen och det visade att de va en infektion i halsen, men inte halsfluss. Jag fick någon gurgel gel som bedövar hela munne, och några dunder piller mot värken. Idag känner jag mig helt klart bättre... Jag har fortfarande lite ont i halsen och är lite svullen här och var. Men annars på g mot mitt gamla vanliga jag. Härligt, eller hur? Jag hatar att vara sjuk!!

Flickorna o jag har ätit frulle i soffan idag och tittat på reprisen av Talang och Bonde söker fru. R får lite sovmorgon eftersom han ska börja jobba natt inatt.

Nu ska jag chilla lite i solsängen innan det är dax att ta tag i dagens allvar. Hoppas ni har en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar