fredag 27 maj 2011

En dag i stan.

Ja idag har vi sett allt från dinosaurier till kameler, mitt inne i stan!! :-)
Vi åkte förstås förbi cirkusen som va uppställd i vasaparken och sen åkte vi förbi den STOOOORA dinosaurien inne i stan. Häftigt tyckte Nattis och Evvan. :-)
Självklart vart det tjat om cirkus, men det verkar inte som att den kommer ut till blacka i år, eller?? Ska jag behöva göra min små sessor besvikna i år? Usch... jag vill ju helst gå här ute eftersom det börjar ganska sent och håller på ganska så länge. Och visst är det mysigt att gå på kvällen!

Det vart kina buffé idag med flickorna och deras mormor. Evelina åt ganska så bra, hon hittade någon kyckling med annanas som hon gillade. Nathalie åt mest ris, knäckemacka och grönsaker :-) Hon va inte riktigt på humör idag... så är det ibland.
Jag är öm i öronen... Det vart ett hål till i varje. Evelina höll mig i handen, haha, så söt :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar