måndag 30 maj 2011

Eydis!

Idag va jag i stallet. Som jag skrivit tidigare så är det verkligen ro för själen. Så underbart att vara där och rida och pussa på hästen. Idag fick vi tillomed beröm av en tjej som haft en inakordering i stallet, hon tyckte vi va väldigt fina ihop. Sånt är alltid kul :-) Och det känns ju bättre för varje gång jag är där, härligt härligt! Och jag kan ju absolut inte klaga på vädret vi fick nu ikväll, inte blåste det något speciellt, solen sken och fåglarna kvittra! Rena rama terapin för en småbarnsmamma :-)


Nu ligger båda mina sessor till sängs. Den stora somna på 2 sek, typ. Men så är det när man envisas med att komma upp klockan 4 på morgonen. Jag va en lagom glad och gullig mamma imorse, erhm o harkel. Liksom jag tycker att 5 är vrål tidigt att gå upp när jag börjar 7, och då självklart ska ungen komma upp vid 4'a...!!

Till middag ikväll vart det köttfärslimpa som jag förberedde redan igår.. och till det lingon, sås och kokt potatis. Min kära mamma hade pannkakor till barnen som dom ska ha med sig imorn när dom åker på sin efterlängtade utflykt.

Nu ska vi snart ta ett bad min älskade och jag, och efter det lite tv tittande innan det är dax att knoppa.

Fick en helt underbar blombukett av mina flickor på Mors dag. :-)
 i buketten satt en söt liten nalle. :-)

1 kommentar:

  1. Härligt med lite tid i stallet!!
    Själv var jag uppe i skogen och gick, terapi för själen det med.

    Puss

    SvaraRadera