tisdag 24 maj 2011

Bara för att jag är jag.

Idag jobbade jag, imorn jobbar jag inte. Åååh, det är så tråkigt när det blir såhär. En dag här och en annan dag där.... :-(

Min lilla tösabit fick vara hos mormor och morfar idag medans Nattis fick gå till dagis när jag jobbade....Jag trodde att det skulle bli ett himla liv när den ena va tvungen att gå till dagis men inte den andra. Men tjiii där fick jag. jag förklarade för Nattis att någon gång kommer hon också att vara sjuk och då är det hennes tur att vara hemma från dagis och ha barnvakt. Okej då, fick jag till svar. Ha, tänk så lätt och okomplicerat det är ibland. :-)

Min lilla och Musan.

 Älskade Nattis :-) Världens mest förståndiga unge. Ja oftast iaf... :-)


Idag fick jag en present av mina älskade hälft. Det händer liksom ibland att han överraskar mig lite sådär bara...
Idag fick jag en ny mobil. En iphone fyra. En Vit. Självklart ska det va det senaste liksom. Min lilla älskling :-)
Han är min egna lilla "prylnisse" :-D Och jag älskar honom så.
anledningen till att jag fick den? För att jag va värd den. Bara sådär liksom :-)

Nu ska jag ta min lilla fyrfoting och gå kvällsrundan. Vi får nog fan hålla oss i för det blåser bra här ute på landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar