onsdag 18 maj 2011

Onsdag.

Vilken dag, vilken energi!! Jag hade en super dag, jag kände det redan när jag vakna idag! Humöret på topp och utvilad, tackar mamma för det! Något som gör extra gott för själen är Eydis som jag tillbringade några timmar med igår kväll, det inkluderar en tur i skogen. Så otroligt roligt det är att återigen få "vara med" häst igen! Vad jag har saknat det här! Och vilken oförskämt söt häst, ja jag börjar ju redan bli förälskad. :-)

När jag kom hem sov båda barnen så jag tog en dusch och sedan tittade vi på Kniven mot strupen, mamma och jag. Det är så roligt :-)
Igår va det dax för utvecklingssamtal om Nathalie, och jag måste få skryta lite. Hon är omtyckt av alla, väldigt begåvad och otroligt artig. Det tar inte lång tid innan hon lyckas med helt nya saker som hon ger sig på och, ptja listan kan göras lång :-) jag undrar, helt ärligt vart hon fått allt ifrån:-)
Idag va det samtal, men om Evelina. Och den lilla flickan fick även hon bara goda ord. Hon är duktig med tal, leker bra, utvecklas fort, snäll och omtänksam mot dom små barnen. Älskar sina fröknar och även lilla Leon. :-)
Åh jag blir sååå stolt och glad när jag får höra om mina underbara flickor!! Jag gissar att alla föräldrar känner likadant för sina barn.

Nu ska jag ta mig en dusch för jag har gjort lite nytta. Sen blir det soffan, för hela slanten! Imorn ska jag upp klockan 5 och sen är det jobb:-)

2 kommentarer:

  1. Go girls! Kul att det går bra! =) Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Kul att tjejerna får goda omdömen på dagis, men så är de ju två små godingar också!
    Själv hade jag utvecklingssamtalet från hell, mer om det en annan gång...

    Puss & Kram

    Ps. Vore kul med mer bilder. Gärna på hästen också!

    SvaraRadera