söndag 8 maj 2011

En dusch.

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch. Jag har varit ute i det vackra vädret HELA dagen! Jag har, som jag redan skrivit, hängt tvätt, slappat o läst tidningar i solsängen, klippt bort några vildvuxna grenar på buskarna här ute, klippt gräset och plockat undan vinterns redskap. Nu får det fan inte bli mer snö alltså!
Barnen somna fort nu ikväll... dom va riktigt trötta båda två. Och man blir ju faktiskt mkt tröttare när man är ute hela dagen. Har spånat runt lite i min trädgård tillsammans med pappa... jag ska fixa mig en liten rabatt. Fast det ska bli mer som ett land... där det förhoppningsvis ska växa lite sallad, persilja, dill, oregano, ruccola(?) tomater m.m. Det är iaf planen, sen får vi se hur det går.

Sitter i soffan och tittar på Rolandz. Fy fan va bra :-) Jag står fast vid de jag sagt sen jag såg det första gången, när det kommer någon spelning här i närheten med dom ska jag gå! Yes box :-)

Ha en bra kväll nu! Inte ens 2 timmar kvar till Älskade kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar