torsdag 5 maj 2011

Jobbe, jobbe, och jobbe.

Hela veckan har det varit jobb, vilket är skönt som faen! Om än lite ovant... :-) Jag har somnat säkert 3-4 ggr i Nattas säng nu sen vi la oss klockan 19. Haha, hon sov som en stock och jag orkade liksom inte upp när jag väl lagt mig. Det vart så mysigt där i värmen med världens sötaste Nattis, gosedjur, snuttefiltar, nappar osv osv. :-)

Evelina sover hon också, men henne behöver man bara lägg in i sängen så somnar hon.

Nu ska jag ta min lilla jycke på en kvällsrunda. Efter det blir det en snabb dusch och sen lite tv innan mina två blå sluter sig igen. :-)
Igår körde vi spåret borta i Mårängen och idag va vi till spåret i Kimstad. Hejja oss :-)
Jag blir så trött att jag nästna kryper sista biten till bilen. Man kan ju undra vart konditionen gått o gömt sig. :-)

Imorn är det full fart mot helg. SOM jag längtat! :-)

Här ska ni få höra sommarens förväntade musikplåga, skit bra!!! Enligt mig! :-)

Vi tar en till, jävligt fin låt som kan få mitt hjärta att blöda.


Den här gillar jag också!

Nu vet ni vad som går varmt hemma hos mig. Vad tycker ni? Helt ärligt? Har vi samma smak? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar