fredag 20 maj 2011

Helgen är här.

Här sitter jag... Social som en jävla eremitkräfta... Jag borde väl mysa och gosa med min andra hälft men jag ORKAR inte. Jag är trött.. Och mätt och rund som en jävla julgris. Grillat är för jävla gott men som alltid finns det inget stopp och jag får några skopor ångest öst över mig. Jag som försöker vara så jävla duktig. :-( Men det är som sagt svårt...

Ikväll har vi varit hos R's päron... Rikards mormor och morfar va där samt Dennis, Lisa och Alex. Söta unge, den där Alex. Oförskämt söt :-) och så charmig.
Kul att man har lite bebisar runt sig:-)

Vi tog med Mimsan ner till svärmor och svärfar, det är ju bara något kvarter från oss. Och våran familj är ju som den är så självklart fick vi med oss Nemo ner. Haha :-) tokiga lilla katt, han va med hela kvällen på grillpartyt. Han gick in och ut hos Janne och Kickan som om han aldrig gjort annat. Så jävla roligt. Ja, det va lika bra att fråga om både hund (och ev katt) va välkomna till till R's mormor och morfar imorn, och det va dom ju såklart :-)

Nu ska jag ta kväll, det är ju faktiskt fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar