måndag 16 maj 2011

Arbetsdag.

Jag sitter som vanligt numera i soffan, själv. Aja, Mimsan är mitt sällskap iofs. :-)
Mina små smultron ligger i sina sängar och svoer gott. Vi käkade mat tillsammans med R innan han fick åka iväg till jobbet. Sen slängde jag barnen i badet och efter det fick dom titta en liten stund på tv. Kvart i 7 pep båda två att dom ville sooooova för dom va såååå trötta. Mina älsklingar :-)

Idag har jag inte hunnit någonting efter jobbet. Jo, Mimmi fick ett nytt halsband och ny hundmat. Hon har inte varit överförtjust i Royal Canin maten, som jag förövrigt tycker är ett toppen foder. Nej idag köpte jag James wellbeloved(?).. Fick tips utav några med en sheltie när vi hade våran Diesel och tänkte att den sorten med fisk kanske skulle passa Mimmi då hon gillar att norpa utav kattmaten. :-) Idag fick hon smaka lite och hon åt med god aptit. Om det bara va nyhetens behag eller om det faktiskt var GOTT, ja det återstår att se :-)

Ne, nu ska jag se Bröllopsduellen. Vissa har en biologisk klocka som ringer... jag har en bröllopsklocka som ringer. Självklart vill jag gifta mig, frågan är bara hur, när och var. OCH, vill min andra hälft gifta sig med mig? .....

Jag vet att ganska så många läser bloggen dagligen. Det är säkert något ni läser som ni har synpunkter om, något ni tycker om eller något ni gillar lite mindre osv... släng in en kommentar. Ni behöver ju inte skriva ifrån vem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar