söndag 22 maj 2011

Soliga, härliga söndag!

Ja den mesta tiden idag har ju varit strålande, måste jag få säga :-) Vilket väder! det va en liten stund där efter att jag varit i stallet hos Eydis som det mulnade på lite.

Idag har vi klippt häcken på framsidan. Återigen kan folk och fä gå utanför utan att fastna i taggarna. Det har varit lite som Fort Knox här, ingen tar sig ut och ingen kommer in. (förutom genom grinden). :-) Utan att överdriva va häcken en sisådär 2,5-3 meter hög. Hajjar ni vad jag menar med Fort Knox?? :-) Ja ja, känns det lite bättre även om häcken om möjligt är ÄNNU fulare nu och ser ut som stryk.

Det va hursomhelst helt underbart skönt att få komma iväg och andas lite häst idag igen. Jag hinner få ett himla sug mellan besöken. :-)
Rikard och barnen hade varit och tömt släpkärran, lämnat tillbaka den, käkat lunch på donken osv... härligt med en "pappa-dag" för flickorna. Tror dom uppskatta det mycket nu när han jobbat som han gjort. Jag uppskattar också att ha honom hemma nu.

Igår va det fotografering. Korten som vi valde vart jätte fina och det kommer bli så tjusigt när vi får sätta upp dom! Om ca 2 veckor är det klart och bara att hämta på Carlsbecker. Som jag längtar! Men, helt ärligt mådde jag både illa och kände mig helt borta efter att jag fick höra priset för kalaset igår. Fiiiii fan, inte fan trodde jag att lite kort kunde kosta så pass. Jaja, nog om det...


Nu sitter jag i soffan med lite färg i svallet. Ska kolla lite bloggar innan det är dax att skölja ur det och kolla film.
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar