måndag 9 maj 2011

Måndagkväll.

Idag önskar man ju att det varit helg. Fy fan vilket underbart väder! Nu va det ju då inte helg utan jag har suttit i bunkern och jobbat mellan 7-15.30. Nu är vi ju ett väldigt glatt och härligt gäng så det går ändå himla bra! :-)

Flickorna ligger och sover och jag tänker ta mig ett bad. Har gjort mig illa så jag har ont från en viss punkt i ryggen, ut i armen och sen i axeln. Snyft... Stackars mig!

Annars är jag ganska så trött idag. Kan ju inte påstå att jag sov speciellt bra i natt då jag HATAR att sova ensam. Usch... I helgen går R på o jobba natt. Alltså blir det en lugn helg för mig och barnen. Min köra mor kommer ut och håller mig sällskap lördag natten.. Och på kvällen ska jag åka iväg en sväng. Jag hoppas att det klickar, det vore så himla roligt!
Hoppas ni haft en riktigt bra måndag!

1 kommentar:

  1. Oj vad du har bloggat under helgen, bara för att jag inte haft tid att läsa ;-).

    Kul att ni sågs på lördagen, John hade haft jättekul hörde jag!
    Tråkigt att R fick åka och jobba förstås. Något om en fotografering läste jag, vad var det?

    Måste ta och ses, men nu verkar det ju som du får jobba mer och mer? Kul för dig!!!

    Puss o Kram

    SvaraRadera