lördag 7 maj 2011

vilken dag!

Det vart en lekdag idag, minst sagt. Vi hämtade upp våra lekkamrater vid 11 hugget och direkt då åkte vi till busfabriken. När vi busat runt där i ca 2 timmar gick vi till candyland för att in handla dagens lördagsgodis. Efter det vart det Basilica på maxihuset, pizza Parma till mig och Jimpa och pannkakor till kidsen. Uppskattat!! Pizzan va SJUKT god!! När vi ätit klart drog vi till toys R'us som också är väldigt uppskattat av barnen. När vi va klara där åkte vi o lämna av vårat sällskap hos sig, tackade för idag och begav oss hem. Vilken dag! Nattis hade det svårt att hålla sig vaken, men det gick. Evelina hade haft det bra här hemma med farmor och farfar. Jag hoppas dom somnar skapligt ikväll, mina flickor, så jag kan slappa framför tv'n och sen sova. Imorn ska vi upp skapligt, vi ska bara vara hemma och jag tänker gå runt i linne och kjol HELA dagen. Lapa sol, med andra ord ;-)

Hoppas ni har en trevlig lördag! Nu ska jag koppla av i solen innan det är dax för kvälls käk för barnen. Och ett bad!

Tudiluuu**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar