fredag 29 juli 2011

Sushi... hiss eller diss?

Idag är det fredag och det betyder att en hel arbetsvecka är avklarad! Så skönt :-)
R kom hem skapligt efter jobbet idag så vi passade på att ha lite fredagsmys med små flickorna. Myyysigt :-)
Tjejerna va trötta idag efter att dom haft utflykt till Norsholm med dagis. Sommar personal är verkligen jätte bra. Mina små flickor trivs med dom.

Till middag idag testade jag Sushi. (fuck vad jag avancerar) Jag vet inte om det är en hiss eller diss, faktiskt... Alltså det är varken äckligt eller gott. Tror jag behöver äta det några ggr till innan jag bestämmer mig. Jag tänker dock inte höja det till skyarna som alla andra verkar göra, för SÅ gott va det inte.


Och vet ni vad vi precis gjort?? Vi har bestämt en resa, våran lilla familj tillsammans med min mamma och pappa. :-D Vi åker till ett land jag varit nyfiken på länge, Egypten!!!!! Om X antal månader åker vi och det ska bli sååå spännande och roligt!
En vecka blir vi borta (8 dagar) och det är självklart med All inclusive!! Fett Nice :-)
Jag längtar, längtar LÄNGTAR!! Det är en sisådär 13-14 år sedan jag va utomlands med mina päron, så det ska bli himla (erhm) spännande och se hur det är/blir ;-P

Vilken fredag kväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar