fredag 22 juli 2011

Lite bilder.

Idag tänkte jag slänga upp lite bilder, sånna som vi tagit den sista tiden när vi hittat på saker. Jag har bara varit för slö för att uppdatera inläggen med bilder som jag tagit... Jag vet ju själv, inlägg med bilder är så mycket roligare att läsa. Från nu får jag lov att försöka få med bilder till varje inlägg!

Vi va inne i stan för någon vecka sedan och åkte spårvagn genom hela norpan med mormor. Barnen har pratat så mkt om spårvagn så till slut åkte vi :-)

 Vi åkte till HC där vi lunchade, tittade i butiker, köpte lite nya leksaker.

Nemo och Musse fann varann snabbt! Nu är Nemo mer inne än ute, han vill inte vara utan sin lillebror/bebis för länge.  Synd att Nemo är kastrerad, han hade blivit världens finaste och bästa pappa.

Nathalie o jag umgicks med Annika och Kalle en hel dag (nästan). Mycket, mycket trevligt! Det ska vi snart göra om!

Hoppas ni alla får en bra dag! Jag hoppas att min blir kanon, men jag tvivlar väl inte så mycket på det. Uppdatering kommer ikväll. :-)

1 kommentar:

  1. Ja, en bild till inlägget ska det vara.
    Och gärna en kommentar.
    Så, kommentera nu alla mina inlägg flitigt så ska jag göra detsamma med dina ;-)

    Kul med spånka, ska vi nog göra vi med på semestern. Ta spånkan in till stan, ha ha =)

    Puss & Kram

    Ps. Lycka till sen =) Glöm inte att skicka mms!

    SvaraRadera