tisdag 26 juli 2011

Slapp i soffan.

Jag slappar i soffan. Naä, jag har inte alls suttit här heeeeela kvällen! Jag kom sju. Flickorna somna så fort dom la sina små söta huvuden på kuddarna. Det är jobbigt att gå på dagis och sen åka till stallet. :-) jag känner mig med trött, sover riktigt gott om nätterna nu vill jag lova. Chip va super duper duktig idag också. Flickorna åkte häst o vagn och jag red. Dom åkte en extra sväng medans jag testa på att klättra lite.. Chip ville inte alls skilja sig från dam sällskapet utan la i backen när jag skulle in på annan väg. Vårat smatal va snart över och jag måste erkänna, hästen är väldigt lätt att övertala!!:-) vi klättra backe upp och backe ner, när sällskapet återvände vart Chippen nöjd och glad:-)


Nu ska jag fortsätta slappa. Ögonen står i kors o jag är hemskt trött! Kommer nog sussa väldigt gott i natt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar