måndag 25 juli 2011

Go kväll!

Idag har jag jobbat och sletet som ett djur ;-P
Efter jobbet åkte jag till Chippen, underbart snälla lilla hästuschling!! (okej, ponny) Han skrittar när man ber om det, han travar när jag ber om det, och han galopperar. Ingenting är något problem, han bara gör som man vill. Hela tiden! :-) Det känns så bra!
Han är lugn som en filbunke också, okej att han är av den äldre modellen, men han är sådär lugn så man bara känner sig jätte trygg hela tiden. Toppen :-)
Nu börjar damerna uppskatta honom också, dom har inte släppt in honom helt i flocken, men det kommer väl...

Imorn blir det jobb i vanlig ordning och ev åker jag hem och hämtar töserna innan stallet. Idag tog sig farmor an fröna, vilket uppskattades mycket! Vad skulle jag göra utan mamma, pappa svärmor och svärfar???!!!

Flickorna utför trädgårdsarbete en varm sommardag! ;-P

Nu ska jag ta en dusch, snart kommer pojken min och då ska jag vara lite sällskaplig! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar