fredag 15 juli 2011

Kom igen nu då!!

Okej, nu tar vi en uppdatering, igen! :-)

Bullarna vart lyckade, jag fick faktiskt godkänt av samtliga som smakat dom :-)

Nu har jag fått ett recept av min älskade svägerska, så imorn ska det banne mig bakas kladdkakemuffins :-)

Vad har hänt annars då?
Idag har jag hunnit med en super mysig och roligt dag hos bästa Johanna! Cattis va också där med sina barn och även Annsofie med sin lilla Ebba. Allt som allt 4'a mammor och 7 barn i åldarna 1,5år och upp till 4 år. Hur roligt som helst, och vädligt uppskattat av mina flickor.
Efter att vi spenderat hela dagen där (nästintill) åkte vi in till Maxi huset fär flickorna fick varsitt nytt nattlinne, Nattis fick nya trosor och sen ville dom ha mat. (korv och korvbröd, och glass till efterrätt.) Idag va det deras tur att välja :-)

Imorn är der lördag och jag ska testa en ny häst, vi får se hur det känns. Har fått ganska mycket bra svar, så jag hoppas att någon ska passa mig.

Annars har vi hunnit med en visit på Lilla kalvön hos mamma och pappa. En natt va vi där, sen vart det alldeles för kallt och dåligt väder. 
Rikard jobbar mest hela tiden, jag ser knappt skymten av honom. Men som tur är är det ju inte för alltid. Jag och flickorna saknar honom mycket när han inte är hemma, det blir så tomt.

Hoppas ni får en trevlig helg! Ska bli bättre på att uppdatera :-)

1 kommentar:

  1. Lycka till med bakandet i dag då!
    Och med hästen. Hoppas den passar dig fint eftersom det var så nära och bra...

    Puss

    SvaraRadera