fredag 8 juli 2011

Dålig updatering... återigen.

Ja, det är inte för att det händer massor av roliga saker som uppdateringen är dålig. Jag har bara tappat lite av glöden någonstans på vägen...

Just idag är jag hemma med flickorna. Dom leker inne på Nattas rum och jag själv städar. Annars ska jag ha så roliga saker för mig idag som att klippa gräset... R kommer jobba mer än någonsin nu ett tag framöver, vilket känns sådär. Det känns alltid helt ok, innan det drar igång. Men nu, nu när veckorna är här då han kommer jobba mer än vad han gör på ett helt år (typ) ja då känns det inte alls lika ok. Jag känner mig ensam och övergiven.

Sista tiden har det bjudit på en liten vistelse nere hos mamma och pappa i skärgården. Nathalie åkte ner någon dag innan oss och sen kom jag och Evve ner och sov över en natt.


Vi har hunnit utöka familjen också, en familj på senast 7st har nu blivit 8. Vi hälsar lilla Musse varmt välkommen till familjen :-)

Musse visste att jag skulle ta kort, därför så tillgjort ;-P
Ha ha, han tycker han är dööö cool :-)


Nemo har tagit rollen som storebror och barnuppfostrare... Och han går verkligen in för det. Fast han tycker att det är vääääldigt skönt att få komma ut en stund också så han slipper dom nålvassa klorna och dom små huggtänderna.

Det här med hästarna som jag skrev om sist, jag är en helt överens med mig själv. Det kan bli så att jag letar efter en häst att ta hand om igen, några dagar i veckan. Jag känner mig fortfarande så tom, och det är verkligen någonting som saknas... Jag har en valack på 4 år som aldrig blivit riden som jag kan sätta igång med när som helst. Det är bara det att den är ganska så långt bort, och jag vill inte ha över 1,5 timme i restid... Vi får se hur det blir. Kanske hittar jag en kuse, kanske inte.

Nu ska jag fortsätta städa!
Bye bye :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar