måndag 18 juli 2011

Mjukstart...

Ja en mjukstart kan man ju verkligen kalla det här. Jobb idag, finns inget imorn. Men vad gör man? Som timanställd är det väl bara att gilla läget?
Så kan det bli... Imorn kväll hör grabbarna på produktion av sig så får vi se om det blir jobb på onsdag. Jag fick ju ta över ansvaret för det där nu när både S och A är borta.

Jaha, regn har vi iaf fått idag. Mycket regn... den tråkiga nyheten är väl den att hela veckan ser likadan ut. Suck... Om man ändå vore i Turkiet, eller Spanien, eller något annat varmt place. Så fint det skulle vara!
Imorn blir det nog till att baka, i brist på annat. Städa ska jag också göra.. Sen ska jag.. Sen vet jag inte. Längre har jag inte kommit i min planering.

Onsdag kväll ska jag iaf ut i skogen och provrida en maxad D-ponny. (tacka vet jag små hästar) Jag har inte hört något från Rulles ägare än så vi får väl se hur det blir... Den här ponnyn är betydligt närmre. Ja vi får se hur det känns efter besöket. Jag har blivit kräsen. En underbar häst som jag hade tur att få lära känna fick mig att bli kräsen. Jag har väl aldrig varit kräsen annars...

Nu ska jag fixa det sista till maten. Barnen är hemskt trötta idag och vill säkert i säng ganska så tidigt.
Hoppas ni har en trevlig måndag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar