torsdag 29 december 2011

Tudilu!

Oj... Inte världens bästa uppdatering, men jag gissar att ingen blivit förvånad:-)
Jag har pluggat en hel del!! Jag har även hunnit med Björk såklart:-) innan det vart mörkt till och med så vi red en rund med en lååååång galoppbacke, himla roligt och OJ vilken fart de är i dessa små hästar:-)
Jag har hunnit med att ha kusinmys och gosat bebis!!! Så roligt att träffa kusinen så ofta sista tiden! Vi har sååå mycket att ta igen, sååå mycket att prata om så de är inte tyst en minut. Det är knappt så det är tyst under toabesök:-) Blod är tjockare än vatten, så är det bara och fyyy så mycket jag saknat denna människa!

Imorn är de fredag, flickorna är helt lediga och jag också! Vi ska städa undan lite jul, granen jag köpte dagen innan julafton för 100:- nere vid Shell ser inte mycket ut för världen idag. Nåja, de har den väl inte gjort på hela tiden... Sne så in i helvete och tjockbarrad på ena sidan och gles som faen på den andra... Men vad gör man inte för sina barn?! Dom ville ju ha en riktig gran.(tall) :-)

Ska nu kliva upp och sen kolla film. Va ute med Musan innan... OCH nu förstår jag varför man INTE ska spotta i motvind!!:-D så klantigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar