fredag 16 december 2011

Fredag kväll..

Vet i fan vad det är med fredagar men humöret sviktar lite varje fredag... usch.
Nåja, jag hoppas på en trevlig helg iaf. Kanske blir det något trevligt av den... Baka något kanske? Som om det är trevligt... Det är ju bara gott.

Känslan i kroppen kan bero på att det är ganska mycket på mina axlar just nu. Jag trodde att när jag betat av alla del prov inför det stora så skulle det kännas betydligt lättare men det är så mycket annat runt omkring som jag M Å S T E fixa innan julhelgen. För det första så är inte alla julklappar klara. Julklapparna ska slås in... Kanske skulle försöka få fram någon mer tomte i år. Städa... Slå in alla julklappar. Vi ska handla inför julafton. Osv osv... Alla har väl samma saker framför sig i dessa dagar, skulle jag tro.

Jag ska alldeles snart ta ut Musan på promenad. Ikväll ska vi även se Transformers 3. Nää, jag har inte valt film. Men dom två första har varit ganska bra så jag ska försöka hålla mig vaken genom film nr 3.



Inlägget blir inte roligare än såhär... Imorn tar vi nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar