fredag 30 december 2011

Näst sista...

Sista inlägget för i år? Kanske... Man vet aldrig om det hinnes med imorn.
Från att ha ingenting bestämt ena dagen har vi nu bokat in en middag här hemma med våra päron och Dennis, Lisa och Alex. Kul :-)
Smidigt för oss att vara hemma då man aldrig vet när Evelina blir trött. Nathalie, ptja hon bara går och går och går liksom :-)
Va inne till systemet en sväng förut.. Det vart inte mer än 2 flarror vin och 10 öl. Gillar inte att dricka speciellt mycket när barnen är med så det blir nog ganska lugnt. (lät kanske konstigt med tanke på allt jag handlat till 2 pers, men jag dricker alltså INTE öl, och 2 flaskor vin blir man ju inte onykter på direkt!!)

Nu är tanken att gå en sväng med hunden och sen se,
Får se vad vi tycker. Har hört blandade åsikter om denna.

Annars idag slängde jag ut granjäveln... Orkade inte ha den inne längre nu. Julkänslorna fanns inte under hela julen och dom lär väl knappast komma nu. Hoppas på en juligare jul nästa år...


Har skaffat mig en ny vintermössa... Kan vara den sötaste jag någonsin ägt. Gillade ju flickornas så mycket och nu matchar vi. ;-)



Nu är det dags för Musans kvällsrunda och det är väl bara till att dra på sig mössan, lite kyligt är det ju ute så :-)


Hoppas ni får en trevlig nyårsafton imorn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar