fredag 9 december 2011

Försökte blogga med mobilen...

Skulle vara så roligt att kunna blogga med mobilen. Då skulle det vara så himla mycket enklare och framför allt roligare att blogga några ggr om dagen!


Idag har jag pluggat, vilket jag försökte uppdatera om tidigare idag. Underhållsteknik... Inte svårt, men inte enkelt heller då det gäller att formulera sig på rätt sätt så man vet sedan vad tusan man menade...
Jag vet ju dock oftast vad jag tänker och menar, risken finns tyvärr att det kan uppfattas som rörigt och inte alls så glasklart. :-)

Annars efter att flickorna kom hem från dagis har vi bara myst och haft "familjefredag"... Snart ska jag passa på att ta ett bad och efter det ska jag och R se Irene Huss, film nr 12 och där med sista filmen.
Dom har ju i det stora hela varit bra, skådisarna är också bra men det har handlat liiiite väl mycket om Irenes egna familj. Alltså dom har blivit indragna i fall i nästan varje avsnitt... Sista gången vart man inte ens förvånad att det skulle hända hennes dotter nå´t.



Imorn är det julbord som gäller med hela tjocka släkten. Det ska bli gott förhoppningsvis, och mycket trevligt! Trevligt är jag säker på att det kommer bli.

Trevlig fredag kväll!
Slänger in en bild på Evelina och Moa som jag tog i sommras... Jag blir så varm av den. Stora snälla Moa. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar