söndag 18 december 2011

Jag vill inte!

Oj vilken dag... Jag har gjort.. Absolut ingenting!!! Inte ett smack på hela dagen... All energi försvann i fredags och så har det varit hela helgen. Har blivit lite snuvig, vilket säkert hjälper till endel och sen har jag fått det där tråkiga igen, som bara vi tjejer drabbas av.. någon gång i månaden sådär. Som jag inte haft påc a 2,5 år. Känns sådär... Jag känner mig hemskt grå och tråkig. Vill inte gå ut om jag inte behöver och lusten till allting har försvunnit. Spårlöst... Jag hoppas jag hittar den. R fråga idag, jag vet inte hur många gånger om vi skulle hitta på något. Åka till dom eller dem, hit eller dit, fixa julgodis eller kanske åtminstonde ordna med en julskinka? Nej, nae.. näää. Jag känner inte för någonting idag. Inte ett jota.. Nada. Kul... Hur jävla ofta känner jag så egentligen? Aldrig!!
Jag pluggade lite förut idag det är väl den största bedriften jag gjort idag... Annars inget.
Jag borde gräva ner mig och återkomma när det här lagt sig... Känner mig som ett grått litet moln som vandrar omkring just nu.
Längtar efter julafton och längtar efter snö!! Snö som ligger kvar på backen och bilder ett vitt täcke.. Ett vinterland. FAN vad jag saknar snön!!!!!

1 kommentar:

  1. Nej men gumman då vilken tråkig dag... Helg. Ibland känner man sådär och det får ju vara okej det med. Fast visst tusan känner man sig som världens mest tråkiga person.
    Hoppas på att du känner dig fit for fight i morgon igen.

    Puss o Kram

    SvaraRadera