fredag 23 december 2011

Jodå.

Jodå vi va på akuten igår. Ända till klockan 3 inatt... Hemskt att man inte kan lägga in patienter som behöver stanna så pass länge på provsvar. Jag va helt slut och mådde både illa och hade ont i alla kroppens delar då jag suttit på en stol i sisådär 9 timmar.
Men vad gör man inte? Det va viktigt att R fick ta ett prov minst 6 timmar efter det som hände och då va det bara att stanna.
Nog om det..


Idag har vi julstyrt hemma. Tackar min älskade mamma som hjälpt mig! Det vart absolut inget extremt men en gran står klädd bredvis soffan i tvrummet och endel jultomtar har tagits fram och huset har blivit städat. Nu väntar jag på att flickorna ska somna för jag/vi har ALLA julklappar kvar att slå in. Fy fan vad jag hatar att slå in julklappar... Sparar det alltid till dagen innan.
Tanken slog mig att jag kunde sortera alla julklappar och lägga dom i stora svarta sopsäckar, och sen sätta etikett på säcken, så är alla grejer i samma paket. Hur smart låter inte det?? Toppen ju... :-)

Nahe, det blir till att försöka ha lite mys såhär dagen före doppare dagen.

GOD JUL ALLESAMMAN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar