söndag 22 januari 2012

Underbart!

Tänkt så underbart de känns efter ett svettigt, svinjobbigt träningspass!! Jag är så lycklig sen jag börja träna och jag tror de här kommer bli bra... Visst jag har inte haft träningskortet många dagar (köpte det igår) men jag har varit på gymmet varje dag sen i torsdags och innan de körde jag träning hemma. Jag kicka även igång med LCHF i början av detta år men insåg snart att de är en livsstil, och absolut ingen livsstil som passar mig!! Därimot så va det något jävligt bra jag gjorde som stod ut med det i 3 veckor. (jo för en som brukat MINST 1 liter cola om dagen) så va det jävligt tufft! Colan va mitt kaffe, mitt svarta guld! Hade jag en dålig stund tog jag cola, va jag stressad= cola. Glad= cola. Irriterad= cola. Ja ni fattar säkert! Inte bra alls alltså eftersom cola innehåller mycket socker och är riktigt beroende framkallande..
Dessa 3 veckor med ABSOLUT sockerförbud gjorde så att jag blev av med mitt sockerberoende och framför allt mitt cola drickande! Jag är numera cola fri:-D (inser ju hur jävla sjukt de låter när jag skriver om cola hela tiden,haha) jävligt skönt nu då jag alltid numera väljer vatten framför allt annat. Godis går också bort, åt lite igår tillsammans med barnen... Och istället för att plocka fram min godispåse när dom somnat skär jag upp lite melon och palemo(?) ist. Så jag är faktiskt glad att jag testa och blev av med sockersuget även om jag inte lyckas leva efter just LCHF kost resten av mitt liv.

Hoppas nu också att träningen ska ge lite resultat inför sommaren så jag ska slippa smyga runt i vassen när jag åker och badar med flickorna... Jag ska absolut inte bli pinnsmal igen, därimot ska jag försöka forma en snygg och musklad kropp, vilket jag hoppas att jag lyckas med!
Rikard kommer få ta kort på mig här nu i början, och sen ska vi ta nya om några månader. Ska även mäta mig, men inte väga. Kommer uppdatera här såklart, så jag hoppas att någon tycker de är roligt att följa med på resan :-)
Håll för fan tummarna nu!! Mitt förra årskort använde jag flitigt 10 ggr såg vi igår, haha!!:-D nu ska de fan funka bättre!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar