fredag 13 januari 2012

Fredag kväll---- i soffan.

Sitter nu i soffan efter att ha avnjutit en god middag och massa snack ute i köket.
När jag hämtat barnen på dagis idag tänkte jag att vi skulle åka in till stan, närmare bestämt Candy Land, för att jag behövde nötter till kvällen. Kände jag..
Väl inne i stan och vid Candy Land såg vi att det tydligen inte finns något Candy Land längre.. Jahopp??? Hur har jag kunnat missa det??? Snacka om att besvikelsen va total! Både från mig och barnen, jävla skit!
Ja, vi styrde hemåt istället och jag lagade middag till oss. Vi passade även på att bjuda upp svärfar som varit ensam i en vecka.

Middagen jag lagade fick mer eller mindre stående ovationer! :-D Nästintill iaf! Middagen för kvällen bestämde jag igår och det vart ett helt nytt recept. Galet gott och vi tänker ABSOLUT göra det igen!

Imorn tänker jag pula lite hemma, njuta av morgonen och så ska vi besöka mina päron i stan. Kvällen bjuder på mys här hemma och jag har verkligen längtat  efter det. Hoppas jag orkar vara vaken lite längre än 22 bara. Har varit så jävla slut nu i 2 dagar!!:-( Kroppen hamnar i lite svackor ibland... Känner mig inte sjuk eller så bara jävligt utmattad. Men nu i eftermiddag börja de kännas bättre, och det är skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar