fredag 27 januari 2012

Home alone..

Då sitter jag här ensam. Katterna sover och hunden sover.. Rikard är på jobbet. Flickorna fick komma hem tidigare från dagis och nu har dom åkt iväg för att sova borta över natten. Båda va lika otåliga som vanligt och ville komma iväg fort, fort! Dom uppskattar verkligen ensamtiden med sina mor och farföräldrar. <3

Själv har jag en gnutta träningsvärk idag... Främst axlar, armar och ryggmuskler. Troligtvis från boxpasset...

Kvällen består av slapp och mys, ett varmt bad och en bra film. Något gott att äta och att dricka. Köpte hem lite vin igår som jag ska prova ikväll, vi får se vad jag tycker... Spännande! Är ju inte direkt någon vin fantast.. Är inte så mycket för drickat längre överhuvudtaget. Men det är ju trotts allt helg och kidsen är inte hemma så då passar jag på.

Dessa två fick iaf följa med hem. 63,- resp 34,- Hoppas dom är goda!
Kiviks PäronvinSolbacka Körsbärsvin



Hoppas ni har en trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Hmm...spännande med nya vinsorter. Har inte provat någon av dem. Lämna gärna rapport om päronvinet, det låter sjukt gott!

    Hoppas ni får en mysig kväll!

    Puss o Kram

    SvaraRadera