måndag 16 januari 2012

Ny vecka!

Jag är i skolan och pluggar. För fullt.. Typ:-)
Mätningsteknik, lite klurigt och hjärnan är väl inte direkt arbetsam en måndag efter helg och allt.
Lördagen myste vi hemma, käka middag i soffan hela familjen. Och lite lördags gottis. Jag va ute på promenader och körde Zumba. De är jävla roligt att man kommit igång:-)

Igår va de ljusparty hos mig, väldigt trevligt! Kul med massa människor i och fina saker att titta på. Men nu blir de inga fler partyn fören slutet på året och det dröjer ju...

Nathalie insjukna i hög feber under kvällen. Stackars.. De vart Alvedon och klockan 18 sov hon i våran säng. Fönstret öppet och ner gosad bland 7kuddar och 3 täcken. Snuttan... Tycker så synd om barnen när dom blir så sjuka som hon va igår. Hostig va hon också och alldels kokande het. Raring!!<3 idag mådde hon bättre och började kvittra redan vid 5.. Farmor skulle vara hemma med henne idag, så jag kan hämta hem lite läxor om de behövs. Ev skulle mormor ha hand om henne för hon vill absolut inte att jag ska missa något i skolan. Vi får se hur dagen blir...

Nu ska jag återgå till studierna!:-)

1 kommentar:

  1. mmm vad gott det lät med fläskfilen den måste testas, Vi gjorde en paj igår kommer blider på bloggen och recept .

    SvaraRadera