lördag 21 januari 2012

Kvällsrundan.

Nu är det dax att ta ut hundskruttan på sista svängen. Barnen sover gott i sina sängar sen någon timme tillbaka. Dom är så duktiga, även om den äldsta varit liiiiite väl retsam, trottsig och hemsk idag. :-)
Till slut fråga jag R om vi skulle sätta ut dom på blocket.se
Ni vet dom har haft en sådan där tjaffs dag idag, damerna. Dena ena säger att så är det, den andra säger att så är det inte. Sen kan dom sistta i TA MEJ FAN en kvart och säga nej, jo. NEJ, JO!!! NEEEEEEEEEEEEEJ, JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Och så vidare... Helt ärligt så är jag en av världens snällaste och mest tålmodiga människor!! Men blir jag arg, då blir jag arg. Fast vägen dit är lång.... väldigt lång.
3 gånger idag fick jag ta in Nathalie på hennes rum för att hon börjat slåss när viljan inte går igenom. EN gång har jag SLÄPAT ut hennes från Ica, och sen släpat henne halvvägs hem. Och det är bara idag!!!

Jag älskar henne, tro inget annat! Men hur f*n kan hon tro att hon ska få saker när jag säger nej och hon sen börjar gapa, skrika och jävlas inne i affären? Jag betala mina saker, la tillbaka det hon trodde hon skulle få med sig hem (efter att ha jagat henne i butiken) sen vart det ett stadigt tag i jackan och sen UT. Inte ett ord säger jag för jag orkar inte disskutera, det tog vi när vi kommit en bit hem och hon slutat skrika.
Ha ha, måste sätt roligt ut. Eller inte... :-) Dom flesta tänker nog som man själv brukar tänka, "stackars mamma och gå hem med ungj*veln". Ha ha :-)
Nåja, det händer typ aldrig så jag kan ta det en gång eller två.

Älskade Nathalie!!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen... Likheterna är slående.

Nehepp, jycken kallar... Hon står och hoppar med benen i kors.

Trevlig lördag!!

1 kommentar:

  1. HA HA HA HA...jag kan inte sluta skratta...
    Eller jo, det kan jag, fast det var ett tag sedan jag var tvungen att bli så arg på John. Men jag vet hur det är ^^.
    Och det där med skrikiga barn i mataffärer kanske ligger i deras gener...ungjävlar ;-)

    Puss o Kram

    SvaraRadera