torsdag 5 januari 2012

Livet är en tärning..

det bästa du kan få är sex. Kommer ni ihåg den? Haha...
Syftet med hela tärningsgrejen är den här . Tjusigt va? Ha ha :-)

Ja men man blir faktiskt lite stolt... Jag är absolut inte den enda som gör en sån tärning, alla som går utbildningen gör en. MEN man har ju faktiskt gjort den själv och sånt är ju kul liksom. Nu när vi står i svarv och fräs för tredje gången så är det faktiskt ganska lätt. Jag trodde inte att jag lärt mig någonting för ett par veckor sedan. Jag hade nämligen en riktigt svacka.. Men nu när man återigen står i maskinerna så märker man hur mycket som egentligen gått in... Super kul!
Och sen är det ju faktiskt bara att kolla på betygen för dom ämnen/kurser som avklarades innan 2012 nu, VG rätt igenom. Så helt dum är man ju alltså inte :-)

Nu på kvällen har jag bytt gardiner i köket, hann dock inte plocka bort alla julsaker som jag hade hoppats på. Det är ju lång helg så det kanske hinns med iaf..
Jag har även legat på golvet i vardagsrummet och satt i hop Evelinas möbel som hon fick av oss i pressent igår. Det vart jätte bra i rummet! Jag städa undan lite saker också som inte används och saker som pajjat. Ingen idé att ha sånt framme som bara tar massa plats. Evelina vart jätte nöjd över rummet och va med mig och sortera... Ja, hon vart faktiskt sådär jätte glad och nöjd precis som jag misstänkte att hon skulle bli. Och vilken ordning o reda det blev... Jag la en leksak i fel låda och banne mig! Så fick man visst inte alls göra. Ha ha!
 Liten blir stor. Usch att tiden går så fort! :-(

Fina Evelina!

 
Nu ska jag ut och gå en powervalk med Musan. Sen blir det soffhäng med sambon.

God night!

1 kommentar:

  1. Jättefin tärning ju!!!
    Gör en till så kan vi spela julklappsspelet med dem nästa år ;).

    Kul att det blev bra i rummet, ser fram emot att se det!

    Puss

    SvaraRadera