söndag 3 juli 2011

Söndag...

Jag ligger i sängen och segar. Jag har fått på mig kläder och borstat tänder men inte mycket mer än så...

Vi tog sovmorgon allihop idag, både vuxna och barn. Det vart ganska sent igår kväll för barnen innan dom kom i säng och sen va det ju väldigt varmt igår, åskvärme, så det hjälpte nog till att vi alla vart lite extra trötta.
Idag ska vi slänga lite skräp, lämna tillbaka kärran och sen ska Evelina och jag infinna oss i stan klockan 16 på hemligt uppdrag.

Igår åkte flickorna och jag till loppisen vid himpa, R hade varit ute kvällen innan och jag tänkte att vi kunde låta honom sova lite. Jag köpte en ring, och flickorna köpte lite plastdjur var - som om dom inte redan har några? :-)
Efter loppisen drog vi till folkparken där dom fick leka av sig och även bada lite... Inte kom jag ihåg att det va som en liten bassäng där.. Uppskattat minst sagt! Sen käka vi lunch innan vi begav oss hem igen.

R's mamma och pappa kom förbi en sväng. Jag piffade till mig lite innan vi åkte in till Cattis, Jimpa och kidsen på middag och för att umgås lite. Många glada skratt, snack och tokigheter, tänkt vad det kan göra för själen!

Cattis o jag.
 Me and my bruscha
 sötaste killen :-)
 Jätte god efterrätt!!!! Jordgubbs/maräng sviss!
 Evvelutta :-)
 Jack käkar blöja :-)

Jag har iaf bestämt mig för att lägga hästeriet på hyllan. När jag får fast jobb kommer jag skaffa mig en egen häst, en Islandshäst och ingenting annat. Jag kommer nog aldrig mer kunna skaffa mig en stor häst. Aldrig...
Därimot kommer jag ta upp en annan sak nu, som verkligen behövs. Jag kommer gå in för det hårt och jag tänker att jag ska lyckas. Bilder på förändring kommer poppa upp, så fort jag kommer igång.

Annars får ni njuta av eran söndag gott folk!
Adios!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk kväll =).
    Jag lånar bilden på oss.
    Vi gör om'et snart och så ses vi och leker i veckan =).

    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! =) Så söta ungar det finns i släkten, helt otroligt!

    SvaraRadera