fredag 27 januari 2012

Räkor, vattenskvalp och vin!

Ja inte riktigt som vid havet kanske men inte långt ifrån;-) ligger i vårat stora badkar, avnjuter körsbärsvinet (verkligen njuuuuuuuuter) och har innan detta ätit lyxig räksmörgås och någonstans här i mellan hunnit varit ute med jycken... Kvalitetstid!

Åter till dessa viner jag nämnde i föregående inlägg... Vilka viner! Jag måste berömma Sarah för hon är riktigt duktig! Ingen av sorterna va som jag trodde att dom skulle vara. (viniga alltså) utan dom va söta, så söta och goda och med tydlig smak från päron och körsbär! MUMS! Kommer troligtvis somna gott ikväll;-) Sarah kan sin grej, så duktig som jag är att hitta i Ica, så duktig är hon att hitta på bolaget;-P Nae vars, men hon rekommendera inget äckligt skit, de är en sak som är säker!


Nu ska jag njuta av badet! Vinet och lugnet!
Ladda batterierna ordentligt!

Trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar