söndag 8 januari 2012

Disney on Ice.

Idag har vi då varit på tripp till huvudstaden där vi tidigare förra året hade bokat biljetter till Dinsey on Ice. Vi va ju även förra året och bodde då också på hotell en natt, något vi skulle ha gjort i år också men vi hoppade det... Nästa år blir det dock hotell igen. Skönt att slappa på hotell, käka hotellfrukost osv. ;-)

I bilen på vägen upp!


Jag glömde förra året kameran och vart ganska sur över det.. Jag sa till mig här om dagen att jag FAN inte fick glömma den. Vad tror ni jag gör då? Glömmer den, såklart!! Argh...:-( Jag fick försöka ta kort med mobilen, vilket resulterar i ganska så kassa bilder. Man kanske finns det någon värd att bjussa på.
Flickorna tycker om det, Disney on Ice alltså. Och jag och R också. Vi har redan bestämt att åka nästa år igen, och då ska banne mig kameran med!!

Snövit och dom 7 dvärgarna.

Skönheten och odjuret.
Den Lilla sjöjungfrun.
 Törnrosa.
 Askungen.
 Globen :-)
Utav närmre 100 kort vart de dom här som va något att ha. Ja, nästa gång blir det kameran!!
Tycker verkligen att ni som inte varit på det här ska ta er i kragen och gå! Vare sig ni har barn eller inte för det är verkligen mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar