söndag 5 juni 2011

Söndag!

Skönt med söndag när man vet att man har en dag till ledigt. Fint som snus :-)
Imorn behöver jag komma upp tidigare. Idag har jag snooz'at sen kvart över 7 ungefär, och som alltid "If you snooz yoy loose"... Man blir bara mer trött av skiten än pigg och utvilad ju...

Fredag bjöd på riktigt treviligt sällskap här hemma och god mat till det (om jag får skryta). Jag rullade bokstavligt talat till sängs på kvällen. Vi vuxna tjattra mest och garva, garva så jag fick träningsvärk i magen till och med! Det va länge sen jag skratta så mycket men så är det när man umgås med Holm/ Alexis ju :-) Barnen lekte jätte mycket. Nattis och Evve sa igår att det va en rolig kväll och frågade som alltid när dom lekt med John när dom får ses igen :-) SNART hoppas jag ! :-)


Igår packade vi in oss i bilen och begav oss ner till mamma och pappa. Där va även min faster med karl och sen kom kusin med kille. Det va en rolig dag igår också, och väldigt trevlig. Jag, R, mamma och barnen gick en sväng till badplatsen och barnen slängde direkt av sig skorna och busade vid strandkanten... Dom skulle slänga av sig kläderna också men med ca 13 grader i vattnet, om ens det, kändes det inte som världens bästa idé. Dom fick snällt följa med tillbaka till morfar och resten av släkten ist. Igår vart Evelina åksjuk, igen.
Vi klarade oss från kräks men det är jävla tråkigt.. och jobbigt för henne! Jag fick stanna bilen vid vägkanten och slänga ut henne i diket, typ. Sen vart det bättre och hon fick tillbaka färgen i annsiktet. Vi vet att det blir så på små slingriga vägar, men jag tyckte ju att jag körde så försiktigt.

Nää, nu vill jag ha strålande sol så jag kan fortsätta bättra på brännan!
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar