söndag 26 juni 2011

Kalas m.m

Idag hade jag mitt kalas. Mycket trevligt med alla människor som kommer! Det där med att bara sitta och umgås är guld värt! :-)
Idag kom ju min älskade svägerska hit också så man fick sig ju några garv tillsammans med henne. Det är alltid lätt att det spårar ur endel när vi träffas :-)
Av Jimpa, Cattis och kidsen fick jag skålar av diverse olika former och storlekar, precis vad jag önskat mig!
Jag visade upp min Onepiece när alla va här, SJÄLVKLART visade jag upp den när jag hade den på mig! Det va bara det att ALLA tycker att dom är AS fula... ha ha :-) Själv tycker jag att plagget är kanon när man bara vill mysa runt... Jag skulle väl dock aldrig ha den på mig ut på krogen. :-)

Jag fick även en cykel av Janne, Kickan, Dennis, Lisa, Alex och mamma och pappa. Super tjusig :-) SOM jag längtat efter en cykel, i flera år!! Nu blir det att cykla till shell, Ica osv. Tänkte ta med Nathalie ut på en tur imorn kväll. Hon på hennes cykel och jag på min.
R's mormor och morfar kom också hit och även Annika och morbror Lasse. Skit kul :-) Utav dom fick jag jätte fina blommor!!


Fin, fina cykeln!
 Musan trivdes bra i korgen. Ha ha :-)
Åh det va ett toppen kalas idag! Tur med vädret fick vi också.


Efter kalaset och efter att (iaf Evelina) somnat så åkte jag till Eydis. Vi tog oss en barbacka tur i kvälls solen och bara myste. En del tölt vart det och några steg i sken då Eydis vart livrädd för en fågel som flaxa extra mycket, hehe. Tur att man har balansen kvar och är ( allt som oftast) säker när något sånt händer :-)

Söta Eydis innan våran ritt.

Eydis, tillbaka vid stallet.

Hå hå, någon som gör sig extra socker söt när det vankas godis? :-)
Oförskämt söt häst, eller hur?!!
Vet inte vad som hände här men på något vis har jag fått på henne Dimmas (??) grimma.. ha ha :-)

1 kommentar:

  1. Ha ha...sååå ful var den inte. Men inte heller snygg.

    Tack för ett fint kalas, är alltid så himla trevligt att ses allihopa.

    Puss

    SvaraRadera