söndag 5 juni 2011

Cirkus!

Ikväll har våran lilla familj varit på cirkus. Det är mysigt, såklart men om de är värt pengarna vet i fan... Barnen gillar djuren men de är väl också allt. He he, min älskade sambo vart upptagen i manegen av "clownen". Självklart vart han utspökad med både mask o peruk.. Själv satt jag på första rad tillsammmans med flickorna och skratta så jag tjöt. :-D fy fan vilken syn!! Jag skratta så mycket att jag inte ens fick upp kameran så jag kunde knäppa några kort... Skit surt nu ju, men jag kom av mig helt! :-) haha, så jävla roligt så jag tror jag dör!!!

Tidigare idag va vi på Ingelsta shopping. Det va dax för R att uppdatera sin garderob lite och det vart mycket snyggt! Självklart hade jag ett finger med i allt som följde med hem.:-) efter shopping vart de mat på basilika. Flickorna fick sina pannkakor, jag tog en pizza, och R spagetti med köttfärssås.

Bestämde träff med Sandra så vi sågs i stallet och tog oss en tur i skogen. Lika uppskattat som vanligt och skit kul att komma iväg o snacka lite skit.:-) Jag har utökat antalet myggbett också... Har väl en 25st nu, allt som allt. Det är nog fan rekord för att vara så tidigt på sommaren:-)

Nu ligger vi i sängen o ska sova vart efter. Imorn hoppas jag på kamp väder, sista lediga dagen innan det är dax att slita arslet av sig igen;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar