torsdag 2 juni 2011

En ledig dag!

Så skönt med en ledig dag! Flickorna har sovit HELA natten och dom sov enda till 9 imorse, Gissa om jag passade på att ta sovmorgon jag med! :-)

Igår kväll skulle vi se på filmen efter att jag varit ute med Mimmi, men det vart inget bara för att "hyra film programmet" på tv'n inte ville fungera. Kanske idag ist? Eller inte.... Kommer troligtvis inte kunna somna skapligt ikväll endå, fast jag skulle behöva. Imorn börjar jag ju redan klockan 6 så det blir väl att gå upp 04.40 ungefär så jag hinner koka mina frukost ägg osv.. Usch, det är tidigt! TUR att det är sommar och ljust ute!

Idag är det redan 2 Juni, det är BARA 21 dagar kvar till min födelesedag. Jag fyller 21 för den som undrar....

Nu ska jag fixa till mig lite, sen ska vi till stan och handla inför imorn o lite sådär.
Hoppas ni har en bra ledig dag!

Tipsar om låtar som faller mig i smaken. Min smak är väldigt blandad ingenting är den andra lik, typ.
Eliza Doolittle - Puck up.

Veronica Maggio - Välkommen in.


Alexandra Stan - Mr Saxobeat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar