måndag 20 juni 2011

Måndag.

Idag har det inte varit något jobb. Jag har därimot städat här hemma, plockat och fixat. Jag har varit iväg till Eydis, dit även flickorna fick följa med och vi mötte upp mina päron. Min pappa va fotograf, absolut inte den bästa men alltid något ;-)
Jag känner mig som en flodko efter att jag sett korten på mig själv, och ni kommer få se varför sen. Men jag orkar verkligen INTE i år, jag orkar inte äta nyttigt och få ordning på kroppen. Men till nästa sommar, då jäklar! Ha ha, låter säkert helt sjukt, men jag låter mig själv ha ett ätar år. Dock tänker jag inte låta mig själv gå upp mer nu... Vad jag väger, får ni dock inte veta. Men en rolig sak, snälla. Ni kan väl gissa vad jag väger och skriva det i en kommentar?? :-)
Man ska inte gå efter vågen säger folk, bullshit(!!), säger jag! Nuffrorna på vågen är det viktigaste för mig!
Nog om mig!! :-)

I stallet va det som alltid lika mysigt och Eydis skötte sig perffa, som alltid! Duktiga, fina Eydis!! :-) Vi red i skogen, tölta på grusvägen och fick hämta hem ett stycke barn från stallet bredvid som skulle "bada" och vägra följa med mormor tillbaka.. Jäkla unge!

Flickorna möter oss när vi kommer från hagen.

  Jag och Eydis ska ge oss ut i skogen.
 Evelina rider på fina Eydis. :-) Skiner ikapp med solen!
 Nathalie.. Vägrar att hålla i sadeln utan ska minnsan hålla i tyglarna.
 Glad Nattis, efter hennes 20 varv runt, runt, runt ;-)
 Här disskuterar vi något om ridning... Både barn och häst ser väldigt avslappnade ut :-)
 Eydis tackar för borstningen, men gillar nog mest att vara lite lortig ;-P

Mär vi kom hem va barnens farmor och farfar här. Jag slängde ihop en jordgubbspaj och sen fikade vi allihop i uterummet. Jätte mysigt!

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag fan sova snart. Ögonen går i kors och imorn ska vi upp och iväg tidigt.
Adios :-)

1 kommentar:

  1. Ja tror du ligger runt kanske 75 kilo. Men som sagt vågen är inte allt.

    SvaraRadera