måndag 3 oktober 2011

Host och harkel!

Snuvig, snorig, hostig och harklig....? Skit samma, förkyld är jag och jag gillar det INTE!!
Känner mig ju endå skapligt pigg, men det suger att vara sjuk! Undrar hur mkt snor det ryms i en näsa liksom?
Det blir att ta sig en sup hostmedicin... Det sätter sig ju alltid i halsen på mig. Inte snoret alltså utan förkylningen :-D
Idag vart de ganska lugnt i skolan ... Vi fick kapa våra egna metall arbetsstycken. Imorn ska vi börja svarva eller fräsa, beror på vad man blivit tilldelad. Haha, sjukt spännande! Hur ska det här sluta liksom? Jag har tagit kort på min metallbitar och tänker nu ta bilder för hur det går med dom. Det ska jag visa er sen;-)

Nu ska jag ta en dusch för snart börjar Ensam mamma söker. Ett av mina 2 måsten under veckan:-)

1 kommentar:

  1. Usch, tråkigt att vara sjuk...:-(

    Tack snälla för gullig kommentar i min blogg, va snällt av dig...hihi!!
    Vi ses på salongen om ett tag...spännande...:-)

    Krya på dig!!

    // Kram Marie

    SvaraRadera