torsdag 13 oktober 2011

CNC tekniker.

Då har jag precis haft min utvärdering med läraren. 2 prov av alla jag gjort vart ej godkända... Men de va inga gigantiska missar så jag skulle inte ta de så hårt. Matten vart inte godkänd men de va inget hårt slag, de förstod jag redan innan! Hur som helst, Björn såg inga hinder för att jag inte skulle klara utbildningen. Han sa att jag har en bra uppfattningsförmåga, förstår uppgifter bra och kan ta kritik och rättar mig efter den. Det kändes skönt att höra:-) jag har bra handlag med maskiner och verktyg. Så som ni förstår fortsätter jag min utbildning och efter augusti 2012 är jag en färsk CNC tekniker!! :-) jätte glad är jag förstås o nu ska jag ringa Rikard o sen mamma för sen goda nyheten:-D

Och för er som undrar, Nej dom säger inte till alla att dom passar.. De va någon tjej som sa till mig att dom försöker få nästan alla att tänka efter och att dom ska hoppa av om dom inte känner att de här passar dom. Även hon hade fått den kommentaren, men lugna mig att så sa dom till ALLA... Jag fick inte ens en pik åt det hållet, ingenting!! Och det, de gör mig fan ännu gladare!!:-D

1 kommentar:

  1. =)
    You go girl!!!

    Var är bilden på dina fina naglar då...vill se jue :-)

    Puss

    SvaraRadera