lördag 8 oktober 2011

Höst lördag!

idag är det verkligen höst... Usch. Idag plockade jag fram flickornas något tjockare Hello Kitty jackor, dom vart så söta och fina :-)
Pappan till barnen (dvs min älskade sambo) va ute på galej igår och va sängliggandes idag. Flickorna och jag plocka upp mormor och åkte till Ingelsta shopping. Jag köpte mig nya skor och sen vart det en tröja och skjorta utan ärmar som jag hittade på H&M's rea. Sånt är roligt! :-)
Efter det åkte vi vidare ut till Smedby och hälsade på svägerska, bruschan och flickornas kusiner. Himla trevligt och jag saknar dom redan!


Igår kväll va jag och flickorna barnvakt till Alexander. Han va lite ledsen precis när Lisa lämnade honom och sen snyfta han lite till och från i ca 1 timme innan det släppte helt. Annars hade han roligt, styrde själv och for runt. Lekte med tjejerna och busade med djuren.
Ett riktigt busfrö är han iaf, Alex :-)


 Inte lätt att få 3 barn att göra som man vill... Det va en hel del snack vid bordet igår när de vankades kvällsmiddag. Alla babbla om sitt, på sitt egna språk :-) Jag hade ett helsike att hänga med...


Ikväll blir det nog  en film tillsammans med Rikard. Barnen borde vara trötta och vilja somna snart! Det har ju varit full rulle idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar