lördag 1 oktober 2011

Borta middag.

Idag har vi återigen blivit bjudna på middag. Mycket trevligt :-) Vi ska hem till R's mormor och morfar för lite käk och umgänge med släkten. Sånt är roligt.
Vi har varit ute o skogen idag, lilla familjen. Mysigt, uppskattat och fint väder. Så ska det ju vara när man går i skogen, allra helst.
Själv mår jag inte sådär jätte bra idag. Halsen kliar, och näsan rinner. Mitt nya smeknamn för dagen är "harkle".
Jag ligger i sängen och Nattis sitter här bredvid mig och öser fina kommentarer över mig. Hon älskar mig. Mina ögon är dom vackraste hon sett, jag är hennes hjärta och hon älskar mig endå till månen och tilllbaka och hon älskar mig lika mkt som alla stjärnor på himlen. Jag kunde aldrig tänka mig att en sådan liten människa kunde bära på så mycket kärlek. Hon är en av dom finaste människor som jag träffat och hon är så fruktansvärt omtänksam! Mitt lilla hjärta!!


Nu ska jag byta kläder på mitt minsta hjärta. Hon har nog hjälpt pappa att bada för fyy så blöt hon va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar