söndag 2 oktober 2011

En kvälls update.

Sådär... Nu ligger flickorna i sina sängar. Den minsta sover redan men att den stora gör det ska man väl inte hoppas på. Ibland tar det en stund, ibland hinner hon bara lägga huvudet på kudden. Det är lite olika... Hon sover iaf fortfarande i våran säng. (fan) Jag som alltid varit så himla imot det där. Min säng är min säng och ingen annans. Där ska jag sova och den delas endast med mina fyrbenta vänner och möjligtvis Rikard, om han gjort sig förtjänt av det. ;-P Annars har ju han sin sida....
Idag har det inte blivit många knop. Mest har vi varit hemma hela helgen. Någon tur ner till Ica har det blivit. Igår va vi ju ute i skogen och sen tvätta vi bilen i stan, köpte fika och åkte hem och fikade med min mamma och pappa.
På kvällen va vi bjudna på middag och det va som sagt väldigt trevligt och gott, som vanligt!
Jag körde inte Lisa och Dennis till stan vid 22 och när jag kom hem dröjde det inte länge förens vi la oss och sov.
Idag har jag hållt mig hemma hela dagen. Rikard va till skogen med Nathalie medans Evve fick stanna hos mig. Det va då jag fixade till Mimmi. Hon är så fruktansvärt söt nu. Hon passar mycket bättre i en kortare frisyr än den långa Puff pälsen. Lurv tuss!!



Usch, annars kan det vara en av dom segaste helgerna på jag vet inte hur lång tid. Jag fullkomligt HATAR att bara gå hemma! Jag förstår ärligt talat inte hur folk kan tycka om att gå hemma i flera dagar och inte göra någonting. Jag vill ha något att göra, planera eller sysselsätta mig med. Helst VARJE DAG! Men eftersom förkylningen håller sig kvar va väl en någelunda lugn helg gansk bra. Jag behöver ju kurera mig så jag slipper vara hemma från skolan. OM det mot förmodan bli som förra året när det gäller sjukdomar här hemma vet jag inte vad jag kommer ta mig till. December  och Januari va vi mest bara sjuka. December månad jobbade jag samanlagt 6 dagar, annars va jag hemma och va sjuk. Eller så vart Nathalie sjuk, eller så va Evelina sjuk. Det såg ut ungefär såhär... Jag jobbade 2 dagar sen blev jag sjuk. Jag va tillbaka och jobba 1 dag sen blev Evve sjuk. Jag va tillbaka på jobbet 1,5 dag sen ringde dagis och vi fick hämta hem Nathalie. Jag jobbade 2 dagar sen va Evelina sjuk igen. Om, om, om och om igen. HELA JÄVLA TIDEN! Det vart så mycket att jag till sist satte mig och tjöt rakt upp och ner. Usch... Befria mig från detta från och med nu så blir jag så lycklig, så lycklig!

Imorn är det måndag och en ny skolvecka tar fart. Se vad det blir för nytt den här veckan, spännande!
Nu blir det Gustafsson 3 tr!! Ni missar väl inte?
Adios Amigos!

1 kommentar:

  1. Trist att du känner dig dålig.
    Hoppas verkligen inte att det blir som förra vintern, men skulle det bli det får ni väl dela lite på vabbandet??!! Nu blir det ju ännu värre för dig eftersom du missar en massa i skolan.

    Klart vi måste ses snart, det var synd som sagt att ni inte hängde med i går. Men kanske tur eftersom du inte mår bra.
    Lycka till i veckan nu =)

    Puss

    SvaraRadera