fredag 30 september 2011

Fredag!

Oj så skönt med fredag! Jag behöver det verkligen för jag har snorat igen helt och hållet i näsan. Kranläckage alltså!
Skönt att de va hemma studier idag, suttit i skolan och snora känns ju inte som någon höjdare, inte alls!
Ja läxan gick ju skapligt lätt... Ganska bra. Eller hur man ska uttrycka sig?!
Det känns som jag forstod, och de jag gjorde i skolan vart ju rätt så ptja, det gick nog bra idag :-)
Vi har ju 4 "testveckor", kan man kalla det. Vi får göra massor av olika prov och häften med tester och uppgifter. Under den fjärde veckan kommer dom göra en bedömning av oss. Om vi passar inom yrket (dom har ju endå varit med i ca 35år lärarna, så dom vet ju). Vi gör detta också för att se vilken nivå vi kommer ligga på när utbildningen sätter igång på riktigt. Och vi själva får känna om vi tycker att yrket skulla passa, gillar vi det och tycker vi att det är roligt? Man ska ju inte gå en utbildning bara för att, utan det är ju endå pga att man vill jobba med det här i framtiden. Det ska bli spännande att se sen hur proverna och testerna gått. Och vad dom tror om ens framtid....

Annars har dagen varit lugn. Efter att flickorna kom hem fixade vi mat och nu sover dom. Vi ska titta på någon film, kanske. Jag tänkte ta ett bad. Först måste jag bara se André som ska sjunga på Idol. Som jag förövrigt vill adoptera...

Hoppas ni har en bra kväll!


Kolmården sommaren 2011.
 Kolmården sommaren 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar