onsdag 28 september 2011

Film tips.

Vi har sett endel filmer sista tiden... Tänkte tipsa lite. :-) Eller avråda!

Jag har läst alla böcker om Waris Dirie, har fastnat helt för dom.
Såg nu filmen om första boken, En blomma i afrikas öken .
Böckerna är alltid sååå mkt bättre, men de vet ni väl redan?
Filmen får 4,5 C'n av 10.


Sen har vi filmen Black swan.
Jag tyckte att den va bra. Jag gillar ju verkligen psykologiska thrillers... Rikard därimot klara inte av filmen. Han tyckte den va för obehaglig. Ja, vissa klarar ju inte av den typen av filmer...
Den får betyg 7 C'n av 10.



Vi har sett Red Riding hood.
Sånna typer av filmer är jag också svag för.. Hände inte tillräckligt mycket för att bli sådär super bra, men den är helt klart sevärd!
Amanda Seyfried är så otroligt vacker också! Ni som gillar Twilight kan nog gilla även denna...




The Resident. Jävligt bra film som jag verkligen tycker att ni ska se! Dock inte om ni ska sova själva, tjejer! Den får ta mej fan 8,5 C'n av 10.




Ikväll ska vi se Thor. Måste jag påpeka att det inte är tjejen som skrivit inlägget som valt filmen??
Men jag lovar iaf att lämna info sen. ;-P



Vi har sett några till men jag minns inte vad alla heter :-)
Kanske vart de något tips ni kan fastna för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar